niedziela, 9 marca 2014

Wielki postęp

Dziś Ice wyszedł z ukrycia. Właśnie robi ósemki wokół mnie. Ociera się każdą płaszczyzną swojego futerka o mnie i meble w pokoju. I wręcz próbuje na mnie wleźć, aby tylko dostać więcej głaskania.

Teraz mogę się mu przyjrzeć i zauważyła duże ubytki w sierści na jego skórze. Takie przerzedzenia.
Mam nadzieje, że po odpowiednim karmieniu futerko wróci do normalnego stanu. Koleżanka mi podpowiedziała, że powinnam go umyć wilgotną ściereczką, bo sam nie ogarnia tego tematu z uwagi na operację jaką przeszedł.

Generalnie ten kot jest bezproblemowy. Muszę mu kupić jedynie większą kuwetę i zrobić coś z bardzo brzydkim zapachem. Macie może sposoby na pozbycie się zapachu od weterynarza, zapachu pokarmu? Będę wdzięczna za każdą poradę.

Jak odwracał wzrok jeszcze wczoraj to teraz siedzi obok mnie i się wgapia, aż mi jest dziwnie :) :) :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz