poniedziałek, 24 marca 2014

wciąż nieśmiały

Ice jest u mnie już drugi tydzień i bardziej się zadomowił. Choć najbardziej lubi spać pod kanapą.
Dziś zrobił jednak wielki progres i przespał się leżąc koło mnie na sofie. Więc udomawia się. Był chyba domowym kotem, gdyż wie do czego służą moje kolana i chętnie włazi na nie i śpi.

Wciąż jednak boi się mojego faceta, który nawet do niego się nie zbliża. Ale Ice wie kiedy jest w domu i wtedy można go znaleźć pod sofą. Ale też ma dni kiedy się koło niego kręci i ociera. Więc jeszcze go dobrze nie znam. Za to dobrze znam jego upodobania kulinarne i jak czuje mięso w kuchni to nawet mój facet nie jest mu straszny. Mięso surowe uwielbia każde. Nie mogę jednak mu go dawać dużo, gdyż powoli przechodzimy z karmy Renal na zwykłą karmę.







1 komentarz:

  1. Ice wygląda o wiele lepiej w porównaniu do pierwszych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń